НТМ - Новини Твого Мiста

  • leftlayout Layout
  • rightlayout Layout
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Главная Новости Никополя Офіційно. Не згодні з сумою в платіжці за світло? YASNO розповідає, що робити
Офіційно. Не згодні з сумою в платіжці за світло? YASNO розповідає, що робити Печать E-mail
Рейтинг статьи: / 0
ХудшийЛучший 
14.02.2020 09:39

yasnoЖителі Дніпропетровщини щомісяця отримують платіжки за світло від постачальника електроенергії та енергоефективних рішень YASNO. Якщо у клієнта є питання щодо точності вказаних у платіжці спожитих кіловат-годин, звертатися треба до оператора системи розподілу (ОСР), до мереж якого підключений будинок.

Постачальник YASNO розраховує клієнтам суму до сплати на основі обсягів споживання електроенергії за місяць. Дані щодо спожитих кіловат-годин по кожному клієнту постачальник отримує від операторів системи розподілу (ОСР):

· «ДТЕК Дніпровські електромережі»,

· ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія» («ЦЕК»),

· «Укрзалізниця».

Показання лічильника у рахунку можуть відрізнятися від особисто переданих клієнтом у випадках, коли контролери ОСР зафіксували інші дані. Саме зняті ними показання є пріоритетними при розрахунках. ОСР зобов’язаний проводити контрольний огляд лічильників не рідше одного разу на 6 місяців відповідно до Правил роздрібного ринку електроенергії.

Якщо клієнт не передавав показання, сума до сплати визначається за середньодобовим споживанням.

Нагадаємо, жителям Дніпропетровщини необхідно фіксувати дані приладу обліку щомісяця 1 числа та передавати до 5 числа. Клієнтам «ЦЕК» та «Укрзалізниці» потрібно повідомляти дані безпосередньо цим операторам системи розподілу. Жителі області, що підключені до мереж «ДТЕК Дніпровські електромережі», можуть надати свої показання або цьому ОСР, або постачальнику YASNO у Дніпропетровській області.

З приводу відповідності тарифів, зарахування оплат, наявності у платіжці заборгованості чи переплати потрібно звертатися до електропостачальника YASNO у Дніпропетровській області. Клієнти можуть вирішити ці питання дистанційно навіть зі свого смартфону.

«Для нас важливо, щоб у разі необхідності кожен клієнт отримав оперативну та вичерпну інформацію по своєму рахунку за електроенергію. Сьогодні жителям Дніпропетровщини вже не потрібно нікуди йти, адже проконсультуватися з постачальником можна не виходячи з дому: через Особистий кабінет, сторінку Facebook чи за телефоном контакт-центру», – сказав директор YASNO у Дніпропетровський області Юрій Федько.

 

Статья предоставлена лучшей газетой Никополя — "Проспект Трубников". Подписывайтесь на газету в специальном разделе нашего портала -"ПОДПИСКА", а также во всех почтовых отделениях. Свежий номер "Проспекта" Вы сможете приобрести в точках продажи прессы.
AddThis Social Bookmark Button
 

Нам интересно Ваше мнение по затронутой выше теме. А что думаете Вы? Ваши мнения лягут в основу нашей дальнейшей работы. Лучшие высказывания будут опубликованы в "Проспекте Трубников".

     Свежий номер уже в продаже

53-01

Посмотреть предыдущие выпуски

О нас

Если Вы нашли ошибку или несовпадение, выделите текст и нажмите "Shift"+"Enter"

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ